Konkurencja we Wrocławiu jest tak duża, że już nawet niewielkie zakłady fryzjerskie, czy dentystyczne muszą wykorzystywać pomysły, które spowodują, że będą miały one jeszcze więcej klientów, niż do tej pory i będą w stanie przyciągnąć kolejnych.
Nawet tablice reklamowe led można zastosować w celu przekonania klienta właśnie do siebie i odciągnięcia go od konkurencji. Zakładamy, że w miejscach takich, jak gabinet dentystyczny, czy też zakład fryzjerski, trzeba nieco poczekać na swoją kolej. Pytanie tylko, czy nasi klienci nie będą się nudzili w tym czasie. Pewnie będą, dlatego trzeba dostarczyć im jakiejś niewielkiej, ale też niewymagającej rozrywki na ten czas.
Na początek może być wystarczające użycie gazet, ale docelowo można wykorzystać tablice, na których można na przykład puszczać telewizję, czy programy informacyjne. Skoro jakieś piętnaście minut, tudzież pół godziny na swoją kolej trzeba poczekać, to takie tablice reklamowe zapewnią rozrywkę. Tym bardziej przecież, że tablica ledowa zapewnia bardzo dobry obraz, więc telewizję w ten sposób będzie się całkiem dobrze oglądać.
Takie właśnie zdanie powinno przyświecać właścicielom tego typu zakładów pracy, którzy decydują się na tablicę reklamową, aby umilić klientowi oczekiwanie na przyjęcie i na swoją kolej. Owszem nie każdy lubi oglądać telewizję, więc tak czy siak, można też gazety wciąż rozkładać na siedzeniach i krzesłach.
Chętni na ich czytanie się znajdą. Tablice elektroniczne zaś w ten czas będą służyć innym, na przykład celom reklamowym. To bardzo ważne w dzisiejszych czasach, ponieważ jak to mówi stare przysłowie: reklama dźwignią handlu. Kultury starożytne nie znały tego przysłowia, chociaż jego ideę wcielały w swoim codziennym życiu.
Na wazach, czy innych pozostałościach po starożytnych Grekach i Rzymianach możemy odnaleźć ślady promocji ich towarów i usług. Warto było na przykład reklamować wino. Czasy się zmieniły, a do reklamy służą raczej tablice reklamowe, niż ceramika, ale idea jest ta sama.